REKLAMÁCIE

Prípadnú reklamáciu vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné poruchy a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firme. Za poruchy vzniknuté prepravcom neručíme. Tovar je poistený a ak zistíte závadu oznámte to prepravcovi.



Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné poruchy.


Záruka sa nevzťahuje na poruchy vzniknuté:

Bežným používaním
Nesprávnym použitím výrobku
Nesprávnym skladovaním


Postup pri reklamácii:

Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne​​.

Tovar môžete podať na výdajných miestach spoločnosti Zasilkovna.cz (http://www.zasilkovna.cz/seznam-vydejnich-mist) a to v cene 3 EUR.

Ak to máte k výdajnému miestu spoločnosti Zasilkovna.cz ďaleko, môžete tovar zaslať na ich pobočku, tu už platíte náklady na poštovné a 3 EUR za podanie v sieti Zásilkovna.cz.

Poslednou možnosťou je balík zaslať priamo na adresu: Jiří Roháč, Sluneční 349, Desná, 46861.

 

Tovar dôkladne vyčistite, ak príde na reklamáciu tovar znečistený, bude vyčistený a naúčtovano 6 EUR.

 

Do zásielky vložte vyplnený reklamačný list (pozri nižšie), uľahčí a hlavne urýchli to celý proces reklamácie
Doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, resp. prevzatia tovaru našou firmou.

 

Reklamačný list na stiahnutie tu